كيف يمكننى شراء قسيمة إلكترونية

اختار طريقة الدفع اللي تناسبك (التحصيل بواسطة محصل – فوري) وبعدين هتتحول لاكمال بياناتك الأساسية زي الموبايل والاسم والعنوان بالتفصيل وبعدها دوس أكمل.

ماذا يحدث عندما اشترى قسيمة إلكترونية ؟

بمجرد ماتشتري من وفرها.كوم بيكلمك مسئول خدمة العملاء وبيأكد معاك بياناتك وتفاصيل عمليتك الشرائية وكمان وميعاد ووسيلة الدفع اللي اخترتها, وبيجيلك المحصل لحد البيت في الوقت والمكان اللي سبق واخترته وأكدته مع مسئول وفرها.

ماذا سيحدث إذا تم الغاء العرض بعد أن قمت بشراء القسيمة ؟

لو العرض اتلغى للأسف مبتقدرش تروح تستخدم الكوبون بتاعك وبيرجعلك قيمة الكوبون اللي دفعته كاملة.

لازم أستفيد من العرض في اليوم اللي هشتري فيه ؟

أغلب العروض ماينفعش تستفيد منها إلا بعد اليوم اللي بتشتري فيه, واللي بيعرفك تاريخ بدء استخدام العرض اللي بيبقى مكتوب في شروط الاستخدام, لكن لو قصدك أن العرض لازم تستخدمه في نفس اليوم فالاجابة هي لأ لأن التاجر بيديلك تاريخ استخدام لكل كوبون بيبدأ من تاريخ معين وينتهى بعد المدة المحددة لاستخدام العرض ما تخلص.

كيف استخدم قسيمتي الإلكترونية ؟

بعد اكمال عملية الدفع وتفعيل العرض, بيوصلك ايميل على ايميلك المسجل بيه على وفرها.كوم بيأكد عملية الدفع وبيكون فيه الكوبون الخاص بالعرض اللي اشتريته, ووقتها تقدر تطبعه وتروح تستخدمه عند التاجر أو تاخد كود الكوبون بس وتروح تستخدمه على طول.

هل هناك احتمال أن يرفض صاحب العرض قسيمتى الإلكترونية ؟

مينفعش التاجر يرفض تبديل قيمة الكوبون ليك لأننا بنسَق مع كل المتاجر طريقة الاستخدام الأمثل للكوبون, ولو حصل أي مشكلة لاستبدال الكوبون أو رفض التاجر الاعتراف به ارجعلنا على طول من خلال التليفون وهنحللك الموقف في وقتها.

هل يمكن أن اشتري منتجات/خدمات بأكثر من قيمة قسيمتي الإلكترونية ؟

لأنك عميل وعميل مهم جدا كمان فأي تاجر مش هيمنعك تستبدل أكتر من قيمة الكوبون اللي معاك, لكن اللي بيحصل هو أن الفارق بين قيمة الكوبون والقيمة اللي استخدمتها بتسددها للتاجر بشكل منفصل عن الكوبون بمعنى لو الكوبون بيديلك خدمات بـ 200 جنيه وأنت استخدمت خدمات بـ 300 جنيه فاللي بتدفعه هو فارق القيمة بس وهو 100 جنيه بس.

هل يمكن أن أجمع قسيمة كوبون مع عروض او صفقات اخرى ؟

عن نفسنا احنا هنكتبلك لو ينفع أو مينفعش... فلو مكتوب كده في شروط الاستخدام يبقى أكيد ينفع

ماذا سيحدث إذا لم استخدم قيمة القسيمة الكاملة ؟

لو مستخدمتش قيمة الكوبون كاملة للأسف التاجر مش هيقدر يرحلك الباقي منها لأي يوم تاني لأن الكوبون هتتغير حالته ويبقى كوبون مستخدم وساعتها التاجر مش هيقدر يعملك أي حاجة, علشان كده نصيحتنا ليك استمتع بالكوبون واستخدم قيمته كلها لو تقدر.

حمل التطبيق
وسيلة الدفع